~..aiR mAtAQu menGALiR..~


Assalamualaikum w.b.t...

Pagi nie terasa ringan je jari jemari aqu nk menari d keyboard lappy kesayangan aqu ni..
sayu hati aqu bila terbaca kisah sahabat karib merangkap 'adik-beradikQu' yang menerima panggilan telefon dari ex-bf yang telah dia tunggu sejak sekian lama..sejak dari zaman p0li lg..skunk kami dah berada d 'U'..aQu dapat bayangkan mcm mane perasaan dia..sungguh..!!! sungguh aqu terharu..mesti yang gembira kn? akhirnya pernantian itu berakhir walaupun bukan seperti yg kita harapkan..tp cukuplah sekadar mengisi sedikit kemahuan hati.. yang..aqu sangat setuju dengan kata2 yang... "cintailah org yg mencintai kita" ='(

Syahdu sgt rase..YA ALLAH..kau tabahkan hati sahabt Qu..aQu tahu dia kuat dengan perasaannya itu..yaNg..aqu tetap mend0akan yang bahagia dengan pilihan hati yang...m0ga itu yang terbaik buatmu..amin...=')

Adakah aqu sekuat dia untuk menanggung rindu memendam rase selama tu??? mungkin itu bukan aqu..mmg sukar untuk menjadi insan sekuatnya..ye..aqu xsanggup..!!!
aqu rase perempuan lain xmungkin akan jadi sepertinya..boleh menerima sepertinya..lebih2 aqu la...huhuhuhuuu..~~~

Pape p0wn aqu sangat2 berharap dia bahagia..bahagia ke akhirnya..buat selama2nya..bia apa pown pilihan hatinya..walaupon pakwe skunk ni aqu xtau sape xtau camne tapi aqu tetap manyokongnya..dan terus bersamanya.. =)

..................................................................<<@>>..........................................................

0 comments: