~..cUtiE sEm..~


Assalamualaikum w.b.t.....


tajuk arini "cutie sem"...kuikuikuiiii..dah lame sangat dah x buke2 blog kesayangan aku ni..ntaAhlah..mungkin terlampau sibuk ngan aktiviti buat aku hanyuttttt tuk bersama ngan nadhirah_syamimi ni..hihiii..

aku skunk ngah menghitung ari tuk menamatkan keje...hihiii keje la konon..baik xpayah keje je..hihii tapi bosan punye pasal duk saje2 kat umah tu..aku dgn sangupnye merelakan diri meloloskan diri tuk keje..keje berat pl0p tu..wakakakaa..~ whatever..janji aku bebassss...bebas dari dibelinggu kegelapan.. ;p

pape p0m aku sangat2 berterima kasih kpd company A to Z managemanet sebagai cashier jekkkk sbb sgp gak terima aku keje walaup0m xsampai 2 bulan aku keje..hihiii BERJAYA...!!!! ;p

boleh la jug0k aku merase bertapa peritnye nak cari duit zaman skunk ni apetah lagi keje guna tulang 4 kerat..walaupom cashier aku terpaksa g0p angkat st0k2 yang sampai..yg paling aku xleh lupenye..aku terpakse angkat 120 k0tak barang plastik yg mmg p0wer2 la berat nyeeee...weeeeee...giler d0o0olllll...nasib xterbatal p0se aku..yelaaaa...nasib ada "abg syg" yg sgp memarahi aku...kuang3... ;p

dah laaa...malas nak cite panjang2..tau2 jelah..kat c.c ni bany0k mate yg memandang..ni....."abg syg" duk complain k0n0n aku ngah buat karangan la pl0p..eeeee...cibuk jew... ;p

nnt kite update agi erkk..skunk xde cite best p0m..mmmm adaaaa...tp sweet mem0ry juz aku ngan "dia" jekkk..kuikuiikuiii.. ;p

tata..titi..tutu..byeeeeee...!!!! ^___^ arigato0o ghuzaimasss tahhh..~

0 comments: